הרצאה על אופיס, וורד, אקסל גוגל דוקס ועוד – איך חוסכים עשרות שעות בשנה

מפתיע שלומדים היום לפחות שלוש שנים באוניברסיטה ולא מקבלים כלים כל כך בסיסיים בוורד, אקסל, אאוטלוק, גוגל דוקס, שמירת מסמכים, איך בונים היררכיה נכונה וכו'.

היום, מה לעשות, שעות רבות אנו מול המחשב, צריכים לעבוד בכל מיני יישומים. גם "אנשי השטח" צריכים לעבוד מול המחשב.

ניתן לחסוך שעות רבות! אם רק מיישמים נכון את הכלים נכון.

אני לא מדבר על פתיחת מסמך ושמירה, לא על שליחה שלו וגם לא איך להשתמש באווטלוק.

אם כך במה נוגעת ההרצאה?

  1. איך מייצרים תבניות שיחסכו זמן
  2. איך בונים מסמך נכון שלא נצטרך כל הזמן לעבוד עליו עם בולד, אנדרליין וכו'
  3. איך מייצרים כלי אוטמטיים (הקלטות של פעולות) שיחסכו לנו זמן
  4. איך עובדים נכון על גוגל דוקס – מה משתפים, איך בונים היררכיה נכונה, איך עושים תבניות
  5. איך מוצאים נוסחאות באקסל ומיישמים אותם בקלות
  6. איך חוסכים זמן באווטלוק? איך ממנפים פעולות שאנו עושים כל הזמן כמו לדוגמא שמירה בתייקיה ספציפית.
  7. איך בונים תיקיות בתוך המחשב שלנו? מתי עושים קיצור דרך? מתי לא שומרים קבצים?
  8. איך שומרים קבצים בצורה נכונה? איך עושים Rename להרבה קצבים?
  9. ועוד ועוד

 

משך ההרצאה

ההרצאה עצמה סה"כ שלוש שעות ותחסוך עשרות שעות לכל משתמש במשך השנה.

 

מחיר

1500 ₪ בתוספת מע"מ

 

תמיד אפשר יותר, גם אם אתם שנים עושים שיווק וקידום.
מלאו פה את הפרטים וליאת תחזור אליכם במהרה עם תובנות